کمبود جا در خانه

کمبود جا در خانه
4.1
(7)

کمبود جا در خانه

کمبود جا در خانه به یک دغدغه و مشکل برای بسیاری از افراد در آپارتمان‌های کوچک تبدیل شده است. هزینه‌های سنگین اجاره ‌و خرید آپارتمان‌های بزرگ، بیشتر افراد را مجبور می‌کند که برای خرید و یا اجاره به سمت آپارتمان‌های کوچک بروند. یکی از معضلات و مشکلات زندگی در آپارتمان‌های کوچک کمبود جا و فضا در آنها است. البته برای حل این معضل خلاقیت افراد خیلی مهم است.

👇 برخی از عزیزانی که به ما اعتماد کردند 👇
👈👈مشاهده همه

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

مشاوره رایگان ارسال پیام در ایتا ارسال پیام در روبیکا ارسال پیام در واتس‌آپ ارسال پیام در تلگرام

یکی از راحت‌ترین راه‌های برای حل مشکل کمبود جا این است که وسایلی که کارایی کمی دارند و در این شرایط لزومی به وجود آنها نیست را حذف کنید. به عبارت دیگر عطای آنها را به لقایشان ببخشید. مثلا میز ناهارخوری

پیشنهاد به شما: مقاله تولیدی مبل چهاردانگه که به موضوعات تولید مبل استیل، تولیدی مبل چستر، تولیدی مبل راحتی، تولید مبل کلاسیک و قیمت تولیدی مبل می‌پردازد را بخوانید.

اگر شما هم با مشکل کمبود جا در خانه روبرو هستید این نوشته را تا انتها بخوانید. در این نوشته از مجله پرشین چوب قصد داریم با بیان روش‌های کاربردی تا حدودی مشکل کمبود فضا در خانه را حل کنیم.

کمبود جا در آشپزخانه

کمبود جا در آشپزخانه هم مشکل خیلی از خانم‌ها است. آپارتمان‌های کوچک دارای آشپزخانه‌های کوچک هستند. با انجام روش‌های زیر می‌توانید تا حدودی این مشکل را بر طرف کنید.

 

  • به جای قرار دادن ادویه‌ها روی میز و یا کابینت، آنها را به وسیله جا ادویه‌های دیواری که به دیوار نصب کنید، و فضای میز آزاد کنید.
  • از جمله وسایلی که در آشپزخانه جا اشغال می‌کنند قابلمه‌ها و ماهی‌ تابه‌ها هستند. آویزان کردن آنها می‌تواند این مشکل را حل کند. استفاده از گیره‌های دیواری چسبان: می‌توانید برای آویزان کردن آنها می‌توانید از گیره‌های چسبان دیواری که به دیوار نصب می‌شوند استفاده کنید. همچنین می‌توانید آنها را از زیر کابینت و یا از جلوی پنجره آشپزخانه آویزان کنید.
  • از وسایل آشپزخانه بینید از کدام یک بیشتر و از کدام یک کمتر استفاده می‌کنید. از ظروفی که در ماه و یا در سال استفاده کمی می‌کنید را در بالای کابینت قرار دهید. آشپزخانه کوچک دیگر جایی برای قرار دادن وسایل تزئینی ندارد.

پیشنهاد به شما: برای مشاهده و خرید انواع مبل راحتی جدید لطفا به قیمت مبل راحتی شیک مراجعه کنید.

کمبود جا در اتاق خواب

کمبود جا در اتاق خواب نیز از جمله مشکلات آپارتمان‌های کوچک هستند. از روش‌های زیر می‌توانید برای کاهش این مشکل استفاده کنید:

  • استفاده از تختخواب‌های کشو دار: تختخواب‌های کشودار فضای خوبی برای قرار دادن البسه، کتاب و وسایل دیگر دارد.
  • کمد و دراور: استفاده از کمد و دراور می‌تواند فضای بسیار خوبی برای نظم دادن به پوشاک و وسایل دیگر شما بدهد.
  • همیشه از یک سبد و یا سطل برای جمع کردن لباس‌های چرک، کثیف و آماده برای شستن استفاده کنید تا در جاهای مختلف خانه پراکنده نشوند.
    کمبود جا در اتاق خواب
    کمبود جا در اتاق خواب
  • استفاده از جا لباسی‌های که در پشت در قرار می‌گیرند فضای خوبی برای آویزان کردن لباس‌هایی که به صورت روزانه استفاده می‌کنید هستند. یکی از مزیت این جا لباسی‌ها این است که نیاز به سوراخ کردن ندارند.

پیشنهاد به شما: حتما مقاله خرید مبل که درباره خرید مستقیم مبل از تولیدی تهران، خرید اینترنتی و آنلاین مبلمان و قیمت مبل چهاردانگه است را بخوانید.

👇 برخی از عزیزانی که به ما اعتماد کردند 👇
👈👈مشاهده همه

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

مشاوره رایگان ارسال پیام در ایتا ارسال پیام در روبیکا ارسال پیام در واتس‌آپ ارسال پیام در تلگرام

نتیجه گیری:

همانطور که در این مقاله از سایت مبل پرشین چوب گفته شد هزینه‌های سنگین خرید و اجاره آپارتمان‌ها بزرگ بیشتر افراد را مجبور می‌کند که برای زندگی به آپارتمان‌های کوچک روی بیاورند. کمبود جا یکی از مشکلات این نوع آپارتمان‌ها هستند. ما در این مقاله سعی کردیم با بیان روش‌هایی، این کمبود جا را کم کنیم. از اینکه این مقاله را تا انتها خواندید سپاسگزاریم. اگر شما هم از روش خاصی برای کمبود جا استفاده می‌کنید خوشحال می‌شویم آن را در قسمت نظرات برای استفاده ما و بقیه کاربران بنویسید

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا 7

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

1 دیدگاه برای “کمبود جا در خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *