فنگ شویی در خانه

فنگ شویی در خانه
4
(9)

فنگ شویی در خانه

فنگ شویی در خانه به چه معنا است و فنگ شویی چیست؟ اگر شما تازه با کلمه فنگ شویی آشنا شده اید و علاقمند هستید  که از آن بیشتر بدانید این نوشته را تا انتها بخوانید. در این نوشته از مجله پرشین چوب قصد داریم شما را با هنر و یا فن فنگ شویی آشنا کنیم و مزایای استفاده از آن را در محیط خانه و محل کار توضیح دهیم.

پیشنهاد به شما: حتما مقاله مبل راحتی که در مورد خرید مبل راحتی با قیمت انواع مبل راحتی جدید و شیک است را مطالعه کنید.

فنگ شویی در خانه
فنگ شویی در منزل
👇 برخی از عزیزانی که به ما اعتماد کردند 👇
👈👈مشاهده همه

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

مشاوره رایگان ارسال پیام در ایتا ارسال پیام در روبیکا ارسال پیام در واتس‌آپ ارسال پیام در تلگرام

قبل از اینکه وارد بحث فنگ شویی در خانه شویم بهتر است با فنگ شویی بیشتر آشنا شویم:

فنگ شویی(به انگلیسی=Feng shui) واژه‌ای چینی و از دو کلمه فنگ به معنی باد و شویی به معنی آب تشکیل شده است. یک فن، باور و هنر چینی است، که تلاش می‌کند با رعایت یک سری از کارها انرژی مثبت و مفید در محیط جاری کند. پیروان این فن اعتقاد دارند محیط‌های اطراف انسان مانند خانه، محل کار و . . . دارای انرژی‌های متفاوتی هستند که رعایت اصول فنگ شویی می‌تواند موجب اثرات مفیدی و همچنین باعث جذب انرژی‌های مثبت ‌ برای انسان شود.

مردمان چین اعتقاد دارند که یاری گرفتن از قوانین فنگ شویی می‌تواند سلامتی، ثروت و موفقیت افراد را افزایش دهد. گفته می‌شود بی نظمی و بهم ریختگی دشمن فنگ شویی است. پاکیزگی و نظافت و استفاده از وسایل ساده و دوری از تجملات و به عبارتی زندگی ساده داشتن پایه و اساس فنگ شویی محسوب می‌شود. گفته می‌شود عناصر فنگ شویی عبارتند از: آب، آتش، فلز، چوب و خاک است.

پیشنهاد به شما: مقاله مبل کلاسیک که در مورد خرید مبل کلاسیک و همچنین قیمت انواع مبلمان کلاسیک جدید و شیک است را بخوانید.

فنگ شویی در منزل

فنگ شویی در منزل نیز یعنی چیدمان درست وسایل مطابق با علم فنگ شویی. یعنی قرار دادن و استفاده درست، صحیح و اصولی از وسایل برای رسیدن به سلامتی و شادی بیشتر و همچنین جاری کردن انرژی مثبت در منزل است. در ادامه به چند مورد از قوانین فنگ شویی در خانه اشاره می‌کنیم:

  • همانطور که گفته شد بی نظمی و آشفتگی دشمن فنگ شویی است. پس یکی از اصول هم فنگ شویی در خانه دوری کردن از آشفتگی و بی نظمی است. بر طبق قوانین فنگ شویی انرزی مثبت در محیط‌های شلوغ و به ریخته جاری نمی‌شود.
  • محیط خانه نباید با وسایل تجملاتی و وسایل که هیچ گونه کاریردی در زندگی ندارد پر شود.
  • ورود روزانه هوای تازه و نور به خانه را فراموش نکنید.
  • مرتب بودن کفش و دمپایی افراد خانواده نیز موجب می‌شود انرزی مثبت وارد خانه شود.
  • استفاده کردن از عناصر فنگ شویی مانند گیاه، آب و سنگ نیز می‌تواند موجب جاری شدن انرژی مثبت در خانه شود. با این عناصر در واقع طبیعت را به خانه می‌آورید. گفته می‌شود وجود گیاه در خانه موجب جذب ثروت می‌شود. از نگه داشتن گیاه خشک در خانه هم پرهیز کنید.
  • از تابلوهایی که حس منفی مانند حس خشونت، ناامیدی، غم ، مرگ و. . . ایجاد می‌کنند. دوری کنید.
  • اعضای خانواده حداقل یک وعده غذایی را در کنار هم صرف کنند.

پیشنهاد به شما: حتما مقاله خرید مبل که در مورد قیمت مبل چهاردانگه خرید مستقیم مبل از تولیدی تهران و همچنین خرید آنلاین است را مطالعه کنید.

فنگ شویی در اتاق خواب

فنگ شویی در اتاق خواب نیز تا حدودی مانند فنگ شویی در خانه است. برای جاری کردن انرژی مثبت در اتاق خواب  میتوانید تکات زیر توجه کنید:

  • همانند فنگ شویی در خانه، در اتاق خواب هم از تابلوهایی که حس منفی را منتقل می‌کنند بپرهیزید. سعی کنید از تابلوهایی با محتوا عشق و دوستی استفاده کنید.
  • از قرار دادن تلویزیون،کامپیوتر و رادیو در اتاق خواب جلوگیری کنید. این وسایل مانع جاری شدن انرزی مثبت می‌شوند.
  • نظافت و پاکیزگی اتاق خواب بسیار مهم است. گردوخاک و در صورت وجود تارهای عنکبوت را با جارو برقی جارو کنید.
  • شیشه پنجره‌ها را تمیز نگه دارید.
فنگ شویی دراتاق خواب
فنگ شویی در اتاق خواب

فنگ شویی در آشپزخانه

فنگ شویی در آشپزخانه نیز همانند بقیه محیط‌های خانه بسیار مهم است. در علم فنگ شویی از آشپزخانه به عنوان قلب خانه نام برده می‌شود. در اینجا به چند نمونه از فنگ شویی در آشپزخانه اشاره می‌کنیم که موجب جاری شدن انرژی مثبت در آن می‌شود:

  • همانطور که گفته شده نظم و پاکیزگی از اصول مهم در علم فنگ شویی است. همیشه محیط آشپزخانه را تمیز و پاکیزه نگه دارید.
  • مرتب بودن آشپزخانه و قرار داشتن وسایل در جای مخصوص خود نیز بسیار مهم است. بعد از انجام هر کاری وسایل را شسته ور در جای مخصوصش قرار دهید.
  • سعی کنید در وهله اول از نور طبیعی برای روشنایی آشپزخانه استفاده کنید. در صورتی که به نور خورشید دسترسی ندارید داز لامپ برای روشنایی آن استفاده کنید.
  • از قرار دادن وسایلی که صرفا جنبه تجملاتی در آشپزخانه دارد بپرهیزید. شلوغ کردن فضای آشپزخانه با وسایلی که کاریردی ندارند و باعث شلوغی آشپزخانه می‌شوند با قوانین فنگ شویی در تضاد است. هر چه ساده‌تر و مفیدتر، بهتر
فنگ شویی در آشپزخانه
فنگ شویی در آشپزخانه

پیشنهاد به شما: مقاله کمبود جا در خانه را بخوانید.

👇 برخی از عزیزانی که به ما اعتماد کردند 👇
👈👈مشاهده همه

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

مشاوره رایگان ارسال پیام در ایتا ارسال پیام در روبیکا ارسال پیام در واتس‌آپ ارسال پیام در تلگرام

نتیجه گیری:

از این که این مقاله از سایت مبل پرشین چوب را تا انتها خواندید سپاسگزاریم. در این مقاله سعی کردیم شما را با فنگ شویی آشنا کنیم. اگر شما تجربه خوبی در استفاده از فنگ شویی دارید خوشحال می‌شویم در قسمت نظرات آن را برای ما ارسال کنید.

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا 9

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

2 دیدگاه برای “فنگ شویی در خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *