راهنمای خرید مبل راحتی

راهنمای خرید مبل راحتی
4.2
(9)

راهنمای خرید مبل راحتی

راهنمای خرید مبل راحتی شامل چه مواردی می‌شود؟ به دنبال یک دست مبل راحتی ایده آل هستید؟ سردرگم شده‌اید و نمی‌دانید چه فاکتورهایی را باید برای خرید مبل راحتی در نظر بگیرید؟ ما در این مقاله از سایت پرشین چوب به شما می گوییم که چگونه مبل راحتی فوق العاده ای را خریداری کنید.

مبلمان راحتی برای اتاق نشیمن و یا پذیرایی شما بسیار مهم است. بنابراین باید ویژگی‌های لازم را هنگام خرید آن‌ها در نظر بگیرید. به طور کلی خرید مبل نیاز به زمان و توجه دارد. شما باید سبکی را انتخاب کنید که مناسب فضای خانه یا محل کارتان باشد. همچنین باید ببینید چه رنگی مناسب دکوراسیون داخلی شماست، متریال بکار رفته در ساخت مبل چگونه است و ده ها مورد دیگر که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

پیشنهاد به شما: برای مشاهده قیمت انواع مبل راحتی جدید و شیک لطفا به خرید مبل راحتی جدید مراجعه کنید. در این دسته مبل‌های راحتی پرشین چوب را می‌توانید مشاهده کنید

راهنمای خرید مبل راحتی – نکات مهم

راهنمای خرید مبل راحتی شامل نکات زیر می‌شود:

  • مدل مبل راحتی

مدل و طرح یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در انتخاب مبل راحتی جدید خود باید در نظر بگیرید. سبک مبل هنگام خرید یک فاکتور مهم است. هنگامی که یک مدل مبل را انتخاب می‌کنید، به این فکر کنید که چه طرح‌هایی با دکوراسیون داخلی شما مطابقت دارند.

  • طراحی دسته مبل

بازوها یا دسته مبل نیز در انتخاب مهم هستند. برخی از مبل‌های راحتی بدون دسته و برخی دارای دسته‌های بزرگ و مستطیلی شکل هستند. برخی بازوهای بلندتر و باریک‌تر و برخی دارای بازوهای پهن و کوتاه هستند. مسلماً دسته‌های مبل بر روی نحوه نشستن و راحتی شما تأثیر گذارند. بنابراین ببینید که کدام طرح دسته مبل را برای خود ترجیح می‌دهید.

راهنمای خرید مبل راحتی پرشین چوب
راهنمای خرید مبل راحتی
  • پایه مبل

پایه مبل راحتی نیز یک فاکتور مهم است. اگر مبل پایه مستحکمی نداشته باشد، به راحتی خراب شده و از بین می‌رود. تمام وزن شما و مبل بر روی پایه قرار دارد. جدای از مبحث محکم بودن، مدل پایه‌ها نیز متفاوت است و ممکن است برای شما مهم باشد. بنابراین هنگام خرید به پایه مبل راحتی نیز توجه کنید و مدلی را انتخاب کنید که از هر جهت ایده آل باشد. برخی از مبل‌های راحتی پایه چوبی مخفی دارند و برخی دیگر دارای پایه فلزی هستند. در نهایت انتخاب با شماست که کدام سبک را بپسندید.

پیشنهاد به شما: برای خرید آنلاین و اینترنتی مبل لطفا به خرید اینترنتی مبل راحتی مراجعه کنید.

نکات مهم خرید مبل راحتی

ار دیگر نکات مهم خرید مبل راحتی باید به پارچه، چند نفره بودن آن، جنس متریال بکار رفته در آن اشاره کرد. در ادامه این موارد را برررسی می‌کنیم.

  • انتخاب پارچه مبل

چه به دنبال مبل راحتی چرم باشید و چه پارچه‌ای، باید همیشه جنسی را انتخاب کنید که برایتان کاربردی باشد. به عنوان مثال معمولاً مدل‌های مبل راحتی چرمی را برای محیط‌های کاری و اداری انتخاب می‌کنند و مدل‌های پارچه‌ای را برای منزل. از طرفی رنگبندی و طرح پارچه یا چرم نیز مهم است و رنگ و آب آن بر روی ظاهر خانه شما تأثیر می‌گذارد. می‌توان گفت که یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب مبل راحتی، پارچه آن است.

پارچه‌ای بودن یا چرمی بودن مبل بر روی طول عمر آن نیز تأثیر دارد. ممکن است برخی برای محافظت مبل از لکه شدن مبل، نمونه‌های چرمی را ترجیح بدهند، اما برخی نیز مدل‌های پارچه‌ای یا الیاف مصنوعی را بادوام‌تر از چرم می‌دانند و عقیده دارند که مبل راحتی چرم بعد از گذشت مدتی در اثر سایش و خراش، پوسته پوسته می‌شود.

  • چند نفره بودن مبل

به این فکر کنید که مبلمان راحتی شما برای چه تعداد نفر کافی است. مبل راحتی و کلاسیک از ۷ تا ۱۲ نفره موجودند. برخی از مبل‌های راحتی آل شکل هستند و فضای نشستن تعداد نفرات بیشتری را پشتیبانی می‌کنند. برخی از افراد دوست دارند روی مبل راحتی دراز بکشند و استراحت کنند. برخی دیگر برای استفاده خانواده خود در اتاق نشیمن مبل راحتی را خریداری می‌کنند و نیازی به تعداد بالای مبل ندارند. بنابراین چند نفره بودن مبل را نیز باید در نظر بگیرید.

  • جنس و متریال بکار رفته

همه مواردی که تا به اینجا گفتیم به یک طرف و جنس و متریال بکار رفته در ساخت مبل نیز به یک طرف. اینکه جنس چوب بکار رفته در ساخت مبل راحتی چه باشد یا از چه متریالی برای تولید پشتی‌های آن بکار رفته باشد، مهم است. معمولاً مبلمان راحتی از جنس الیاف، فوم و فبیر می‌باشد. جنس بکار رفته در ساخت مبل بر روی راحتی آن نیز تأثیر مستقیم دارد. همیشه سعی کنید جنس و متریال باکیفیت و مرغوب را تهیه کنید که ارزش هزینه کردن را داشته باشد.

پیشنهاد به شما: برای اطلاع از قیمت انواع مبلمان ارزان و شیک  لطفا به خرید مبل ارزان قیمت مراجعه کنید.

برخی فوم‌ها فشرده هستند و برخی فیبرها و الیاف‌ها کیفیت بالایی دارند. برخی مبل‌های راحتی کوسن‌های بیشتر و باکیفیت دارند، در حالی که برخی مدل‌ها تعداد کوسن کمتر و از جنس نامرغوب دارند. به این ترتیب توصیه می‌کنیم که حتماً در رابطه جنس مبل راحتی و متریال آن دقت کنید.

 

کلام آخر

در این مقاله از سایت خرید اینترنتی مبل پرشین چوب که در مورد راهنمای خرید مبل راحتی بود نکات مربوط به آن گفته شد. امیدواریم با رعایت نکات گفته شده خرید خوبی را تجربه کنید. همچنین اگر سوال و یا تجربه ای در این زمینه دارید ممنون می‌شویم که برای ما آن را ارسال کنید.

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا 9

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *